NASZ SPOSÓB NA ZAJĘCIA ONLINE – POZNAJ GOOGLE MEET
Google Meet jest aktualnie najprostszą oraz najefektywniejszą platformą do video-konferencji. Dzięki specjalistycznym funkcjom platforma daje wiele dodatkowych możliwości osobom prowadzącym spotkanie. Najpopularniejszymi opcjami funkcjonalnymi są między innymi udostępnianie ekranu prowadzącego dla ucznia wraz z aktualnie omawianymi dokumentami oraz integralna praca na tym samym dokumencie w jednym czasie przez obie strony spotkania online. Omawiane narzędzie jest aktualnie najprostszym oraz najszybszym sposobem na rozpoczęcie spotkania online. Aby rozpocząć spotkanie wystarczy skopiować link do przeglądarki, który od razu prowadzi nas na spotkanie. Wystarczy poczekać na akceptację lektora i zaczynamy! To takie proste !
INSTRUKCJA ZAJĘĆ ONLINE ZA POMOCĄ KOMUNIKATORA GOOGLE MEET DLA UCZNIA
Jedyne czego potrzebujesz aby realizować zajęcia w formie online to komputer bądź urządzenie mobilne oraz stabilne połączenie internetowe. Aby dołączyć do spotkania wpisujemy indywidualny link w przeglądarkę i czekamy na zaakceptowanie nas do spotkania przez lektora prowadzącego. Link do spotkania otrzymasz przed zajęciami, wybraną przez Ciebie drogą kontaktu (e-mail, sms, telefonicznie, whatsapp…)
Przed dołączeniem się do spotkania mamy możliwość wytestowania naszego mikrofonu oraz kamery. Po kliknięciu Dołącz, czekamy aby prowadzący zajęcia zaakceptował naszą prośbę o dołączenie się do zajęć – i już !

WSKAZÓWKI
φ Po zaakceptowaniu Twojej prośby o dołączenie, od razu zobaczysz i usłyszysz nauczyciela.
φ Jeżeli coś pójdzie nie tak, zawsze możesz zadzwonić do swojego lektora i dopytać.
φ Pamiętaj aby naładować baterie w urządzeniu mobilnym z którego korzystasz.
φ Spotkanie będzie miało lepszą jakość dźwięku, jeżeli zaopatrzysz się w słuchawki.
φ Spotkanie będzie miało lepszą jakość video, jeżeli zamkniesz wszystkie inne programy, aplikacje oraz karty w przeglądarce.
φ Jeśli używasz telefonu musisz zaopatrzyć się w słuchawki oraz ustawić go w tryb „nie przeszkadzać” tak, aby dźwięk był wyraźniejszy. Jeżeli tego nie zrobisz mogą pojawiać się zakłócenia
Szczegółowa instrukcja połączenia przez komputer / laptop
Opcja 1:
Jedynie co musisz zrobić to wpisać swój indywidualny link spotkania do przeglądarki. Link otrzymasz od prowadzącego tuż przed zajęciami. Link zawsze będzie zaczynał się tak samo, czyli od strony platformy – meet.google.com – pozostała część linku to indywidualny kod spotkania.
Pełen link do spotkania może wyglądać następująco
https://meet.google.com/iqe-mpri-jzi
Opcja 2:
Można także dołączyć przez stronę meet.google.com wpisując otrzymany indywidualny kod przez osobę prowadzącą do odpowiedniej rubryki na stronie internetowej oraz kliknięcie Dołącz. W omawianym przykładzie indywidualny kod to ige-mpri-jzi. Poniżej zaprezentowana jest rubryka na stronie głównej platformy…
Szczegółowa instrukcja połączenia przez telefon
Aby dołączyć się do spotkania za pomocą telefonu potrzebujesz zrobić dodatkowo dwie rzeczy niż tylko wpisanie linku w przeglądarkę. Obie czynności są darmowe oraz szybkie do wykonania, natomiast nie polecamy robić tego tuż przed zajęciami. Należy …
1. Zarejestrować konto Google, na stronie www.google.com
Większość użytkowników posiada już konto Google, dlatego nie będziemy dokładnie rozpisywać jak je założyć. Sama rejestracja jest prosta i intuicyjna. Dzięki posiadaniu takiego konta możemy między innymi rozszerzyć swoje możliwości na stronach takich jak youtube oraz poczta gmail. Gmail oferuje darmowe programy biurowe do pracy online, a także darmowy dysk w chmurze, który ułatwi nam pracę zdalną.
2. Zainstalować aplikację Google Meet na telefonie
A) Wejdź w App Store lub Sklep Google Play i pobierz aplikację Google Meet
B) Koniecznie podłącz słuchawki do urządzenia
C) Otwórz aplikację Google Meet.
D) Zaloguj się na konto Google
E) Wpisz indywidualny kod spotkania (np.: ige-mpri-jzi)
F) Upewnij się, że masz włączoną kamerę i mikrofon.
G) Kliknij Dołącz
REGULAMIN ZAJĘĆ
Lektor Personalny
Biuro Pon–Pt: 8:00 – 17:00
Zajęcia Pon–Sob: 6:00 – 21:00